Waarschijnlijk bent u in SketchUp Pro ingelogd met een ander e-mailadres (Trimble ID) dan waarop u uw Subscription gekocht heeft.
Log in met hetzelfde e-mailadres. Vraag eventueel uw reseller naar het juiste e-mailadres. Aan dit e-mailadres moet wel een Trimble ID gekoppeld zijn.
Controleer als volgt of uw e-mailadres al gekoppeld is aan een Trimble ID:
-
- Ga naar https://www.sketchup.com;
- Klik rechtsboven op Sign In;
- Vul het e-mailadres dat u wilt controleren en klik op Next. Er kunnen nu 3 dingen gebeuren:
- A. Er wordt om het wachtwoord gevraagd: het Trimble ID bestaat, is actief en u kunt hiermee inloggen in SketchUp Pro;
- B. Er staat dat het account nearly ready is: Klik op de link om de activatiemail nog eens te versturen. Controleer uw e-mail (ook de map ongewenste reclame) en bevestig uw account. U kunt hiermee nu inloggen in SketchUp Pro;
- C. Er wordt om een Naam en Wachtwoord voor het Trimble ID gevraagd. Er bestaat dan nog geen Trimble ID, volg de stappen deze aan te maken. Daarna kunt u hiermee inloggen in SketchUp Pro;
- A. Er wordt om het wachtwoord gevraagd: het Trimble ID bestaat, is actief en u kunt hiermee inloggen in SketchUp Pro;